lördag 28 januari 2012

Lördag - lek å bus landet.

Idag har varit en riktigt bra dag för skruttan. Vi var till lek å bus landet med några goda vänner. Skruttan röjde järnet och klättrade runt som bara den. Som förälder så njuter man från topp till tå över att se hennes totala glädje och nyfikenhet. Hur hon undersöker och testar. Orädd ger hon sig in i leken. Hon är min idol...

Att hon dessförinnan passade på att väcka pappa 04.50 kanske inte var fullt lika underhållande men fick en mysmorgon då hon valde att sova en timme i min famn. Det är stunder som dessa som får en att inse hur fantastiskt stort det är att vara förälder. Vet att jag sagt det förut och jag kan garantera dig att jag kommer säga det igen. För känslan är lika stor varje gång.




Varje dag som passera är en dag av barndomsminnen för skruttan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar