fredag 20 januari 2012

Fredag (invägning)

Ja men se på fan, det blev fredag till slut. Kan väl säga att det känns i kroppen att det är sista dagen denna vecka.

Natten har varit naggande god, när klockan ringde var jag så trött att jag inte lyckades stänga av alarmet. Man kan nog säga att hjärnan inte riktigt ville fungera. Att i det läget få råd av sin någon om hur man ska göra är kanske inte det mest optimala. Men till slut så lyckades jag få av signalen.

Jag lyckades till och med att ta mig upp i god tid. Inte illa om du frågar mig.

Inför den här veckan så har vi bytt invägnings dag. Ifrån måndagar till fredagar. Så det var bara att hoppa upp på vågen, resultatet var bra. Sedan i måndags har jag tappat -1,8 kilo. Känns bra. Det totala tappet ligger nu på -3,7 sedan den 9/1.

Men jag vet att det snart går långsammare om jag inte kommer igång med träningen.

Igår skrev jag om att jag blivit jämförd med en man i 30-talets Tyskland, efter att ha sovit en natt på den attacken så inser jag att någon som kommer med så grova attacker inte är en bekant. Nej det är inte ens i närheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar