fredag 13 januari 2012

Fredag.

God morgon.
Det är ganska intressant att få uppleva kroppens motstånd mot att man har uteslutet vissa produkter u kosten samt att jag drastiskt har minskat på socker intaget. Trötthet, huvudvärk och lätt irriterad. Vänta nu... Känner jag igen de symptomen?

Nikotin.
Precis samma känsla som när man ska sluta med nikotin. Samma pirr och spänningar. På något sjukt sätt så ogillar gillar den känslan.

Nåväl, jag vet att om jag bara biter i så försvinner dessa känslor inom 14 dagar. Men då gäller det som sagt att jag lyckas streta emot.

Hur som helst så är fredagen äntligen här. Om bara några timmar så är det helg. Imorgon ska vi till lek och bus tillsammans med Skruttans ena Gudfader och hans familj. Ska bli riktigt trevligt!
På söndag ska skruttan på födelsedagskalas, så att få denna helg att dra förbi i ultrarapid är redan löst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar