lördag 7 januari 2012

En liten bit in i 2012.

Funderar på om det är nu jag skulle ta mig tid att sammanfatta 2011, året som för alltid kommer vara ett speciellt år. Dels var det Alvas första år och tänk vilken utveckling hon stått för. När året började så låg hon mest på mage eller rygg och var ganska nöjd. När året tog slut så går hon, pratar och älskar att klättra upp och ned i soffan. För att inte tala om hur mycket hon älskar att busa och undersöka saker. Som den pappa jag är så älskar jag denna utveckling, för nu kan vi busa tillsammans.

Men utöver att det var hennes första år så kommer den 11e juni att tillhöra 2011. Det var den dagen som Camilla och jag sa Ja till varandra. Det var en magisk kväll som vi delade med en liten men naggande god skara människor.

Vad har mer hänt det gångna året?
Egentligen massor.

Men frågan är, vad hände i ditt liv som gör att du kommer komma ihåg 2011?

2 kommentarer: