tisdag 31 januari 2012

Tisdag - Do You wanna...

Oj vad himmelskt skönt jag har sovit i natt. Jag vill inte utge mig för att vara någon Einstein, men jag skulle lätt sätta min surt förvärvade korvöron på att det tack vare träningen igår. För det är väl en av de stora fördelarna med att träna.

Å vad irriterande.
Jag har en av Rodneys låtar på skallen. "Do You wanna sitt on something that rhymes with stick". Tjugo i sju på morgonen. Undra ja vart denna dag slutar.

Hade igår en svag känsla av att jag idag skulle drabbas av träningsvärk. Men faktum är att den enda kroppsdel som så vänligt informerar mig om dess existens är bålen och det får man väl anse som ok.

Just ja. Jag kom på ännu en skillnad med denna viktresa och den förra. Då använde jag mig av Viktklubb.se och visst det är ett bra redskap. Speciellt om man är ensam om att göra resan eller saknar stöttning ifrån omgivningen.

Men eftersom jag nu har någon att kämpa tillsammans med så skippar jag den biten.

Do You wanna Do something that rhymes with truck.

Men Rodney för i helvete.

Tisdag. Gosh.

2 kommentarer: