torsdag 26 januari 2012

Torsdag - del 3

Lång dag på jobbet idag.
Detta med anledning av att vi hade APT, mycke information om det pågående besparingsarbetet som pågår inom kommunen. En herrans massa miljoner ska sparas.

Utöver det så har det varit en relativt lugn period på jobbet. Har verkligen lärt mig att släppa jobbet så fort jag stängt dörren till villan. Där och då kliver jag ur min yrkesroll.

På tal om något annat så ser jag med skräckblandad förtjusning fram mot morgondagens invägning. Har jag lyckats att plocka bort de 5 första kilona? Jag hoppas det. Skulle nog bli lite besviken på mig själv om jag inte har gjort det. Fast efter de fem då är det ytterligare 20-25 kilo som ska bort. Men jag försöker se det i 5-kilos block/månad. Vilket skulle medföra att jag är nere på 85 tills sista maj. För att underlätta min nedgång så ska jag köpa träningsskor imorgon. Sedan blir det att träna två pass i veckan på gym. Verkligen längtar efter det.

Kan bli som så att jag kommer öka bloggandet kring hälsa den närmsta tiden.

Sov så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar