fredag 17 februari 2012

Fredag - Invägning 7

Då var det fredag igen. Otäckt vad snabbt tiden går. Men hur som helst så är det dagen då man ska få se hur man har skött sig den gångna veckan.

Personligen är jag nöjd, jag har lyckats att hålla mig till antalet träningspass som var uppsatta för denna vecka. Kostmässigt känns det också bra. Har inte haft speciellt starka moffa-känslor. Känns helt enkelt bra.

Så.
Vågen sa bra jobbat.
102,5 kilo vilket är ett minus på exakt 1 kilo. Jag hade ju satt ett mål på 99,9 tills idag. Det var jag inte i närheten av. Däremot så krossade jag ett annat mål, nämligen det att jag skulle orka jogga 3 km på raken. Det sprängde jag rejält igår, så överlag är jag glad över resultaten.

Dessutom är det viktigaste att vi återfår kontrollen på hälsan.

Min fru spöade mig med 2 hekto denna vecka! Så stolt över henne trots det lilla "misstaget" med viktväktar-godiset igår... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar