torsdag 23 februari 2012

Torsdag - tankar från sängen

Jag vet att kroppen mår bra av dagens vila. Men en viss nivå av rastlöshet, eller ja, kryp i kroppen, har infunnit sig. Detta trots att vi tog en timmes promenad i solen.

Ja just ja, på tal om sol.
Idag sjöng fåglarna den där reveljen som jag pratade om här om dagen. Det känns på ett sätt som om tussilagon kommer att poppa upp snart. Visst, det är lite väl tidigt men tänk... Tänk om våren är här för att stanna. En lång, fin och fantastisk vår. Jag kan lova att jag skulle njuta.

Fast det vore roligt om det kom mer snö för Skruttan älskar att åka pulka så ja. Man kan nog kalla det för en vinn/vinn situation! =)

Imorgon så blir det som sagt ett nytt pass. Siktet är stält på 60 min löpband och 30 min cykel. Men innan jag är där så är det invägning nr 8. Är nyfiken på att se vad det landar på. Dessutom hoppas jag att jag får en god natts sömn så att kroppen verkligen får vila.

Vill passa på att tacka alla som läser mina ord. Tittade till statistiken och den senaste månaden har jag haft över 2000 sidvisningar. Kanske inte så mycket men det är ändå roligt =)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar