tisdag 7 februari 2012

Tisdag - pass 3.

Sitter i bussen å är på väg hem. Har en känsla av stolthet i kroppen efter dagens pass. Men även en glödande glädje över den återfunna känslan för träning.

Stoltheten är över det faktum att jag utmanade mig själv att jogga 2,5 km på bandet och jag lyckades.

Jag. Joggade. 2,5 km.

Känslan är fantastisk.
Å älskade träning vad jag har saknat dig. Tror att jag har släppt lös det där ämnet i kroppen som gör en glad. Genuint jävligt glad... Och taggad inför fortsättningen.

Nu ser jag fram emot duschen.
Först krama om min älskade dotter och min älskade fru.

Tack för att du stöttar mig.

2 kommentarer:

  1. Härligt, du verkar så taggad! Bra jobbat, det kommer att gå kanon hela vägen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. mina motivationer stavas s-k-r-u-t-t-a-n och c-a-m-i-l-l-a!

      Radera