onsdag 29 februari 2012

Onsdag - absurda sug

När klockan knappt hade passerat åtta så slog ett sug till. En "normal" människa skulle förmodligen kunna få sug på frukost vid den tidpunkten.

Men inte jag.
Nej BILLYS PANPIZZA.
Den där feta härliga osten som badar i fett... Gah.
Jag vet att det bara är i tanken det skulle vara gott. För i verkligheten så tror jag inte att jag skulle njuta speciellt mycket av det. Tror rent ut sagt att jag skulle bli äckligt.

Eller det är vad jag intalar mig själv i vilket fall.

Hur som helst så är det otroligt intressant att se vilka sug man kan få. Är medveten om att detta förmodligen är Rolf som vill att mitt gamla forna jag ska komma tillbaka. Då jag bejakade alla sug, ansåg att så länge jag var välmående så var det bra. Men om jag skulle fortsätta att bejaka den delen av välmåendet ja då skulle jag väga långt över de hundra.

Sedan vet jag att i sinom tid kommer det infinna sig en annan typ av välmående. Det som föds ur träningen och hälsosamt leverne.

Men tills det så köttar vi på med träning och strikt kost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar