onsdag 15 februari 2012

Onsdag - allmänt seg

Trots att klockan nu närmar sig nio så har jag inte vaknat till fullo än. Ganska irriterande, speciellt med tanke på att jag sovit bra i natt.

När jag vaknade så kändes kroppen finfin. Ingen träningsvärk överhuvudtaget. Hade egentligen inte tänkt träna idag men eftersom att kroppen kändes bra så packade jag med mig väskan...

Blev lite sen hemifrån så jag försökte öka takten på mina fötter. Men det gick fan inte. Totalt stumma. Så min tanke om att träna idag får så vackert stå åt sidan. Får backa till grundtanken om att träna imorgon istället.

När jag tänker efter så är det inte så konstigt om jag är stum i benen. Chockade trots allt kroppen igår genom att ge allt och lite till. Men det var skönt och det är huvudsaken.

Hepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar