tisdag 14 februari 2012

Tisdag - tjockisen sa gå hem

Men jag sa aldrig.
Så nu sitter jag här utanför träningslokalen och eftersvettas som en liten gris. Känslan är helt fantastisk. Anledningen är nog att jag sprängde 3 kilometers vallen idag.

Höll en konstant fart av 9 km/h. Inte speciellt fort men känslan av att klara av det är så underbar. Kunde knappast ha gett min kropp en finare alla hjärtans dag present, samtidigt som tjockisen inuti mig fick en fet uppercut som träffade rakt på hakspetsen. Tyvärr så räckte det inte för att sänka honom totalt. Men just nu leder jag med 2-0.

Ja.
Alla hjärtans dag idag.
Ett kommersiellt jätte jippo, så det enda som jag och min fru ska göra är att laga en bit god mat och ha myskväll. Så nu ska vi snart iväg till Robertssons för att köpa en bit riktigt gott kött! Sedan hem för tvagning och rakning. Så skönt det ska bli!

Jag har bestämt mig för att skita i bilderna på måltiderna. Detta ska ju vara livet ut vilket innebär att jag inte ska bli manisk. Inte som förra gången iaf.

Har även spikat att det får bli 3-4 pass i veckan. Alltså, 3 pass vecka 1 och 4 pass vecka 2. Det blir en lagom nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar