tisdag 7 februari 2012

Tisdag - tankar från sängen

Ja nu har jag äntligen fått krypa ner under täcket efter att tagit en tvagning å rakning. Känslan av välbehag finns kvar i kroppen och jag funderar nu huruvida jag skall köra ett pass imorgon eller om jag tar vilodag. Natten och känslan i kroppen får nog avgöra.

Skruttan har diarré.
Som luktar.
Fullständigt vidrigt.
Hoppas att det är över tills imorgon. Jag skulle ge vad som helst för att ta det istället för att hon ska ha det.

När vi läste god natt sagan så Ka hon sin hand på mitt bröst och strök mig. Ibland krävs det inte stora saker för att ögonen ska vattnas av lycka. Just nu skulle jag egentligen vilja gå å väcka henne, enbart för att få se hennes vackra lilla ansikte.

Men nej, jag håller mig i skinnet.

Nu har mina tankar sinat.
Håll tummarna för att vi får en lugn å fin natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar