onsdag 15 februari 2012

Onsdag - hej då, det var trevligt så länge det varade

Då sitter man här igen, ja på bussen. I öronen dundrar LOK. Så långt är allt bra. Men ett par säten ifrån mig sitter en kvinna. Hon bokstavligen håller på att döda varenda doftcell i min näsa. Hon måste ha samlat ihop varenda liten fimp hon hittat och glidit in sig i, efter det har hon förmodligen fyllt jackan med de flesta av dem innan hon för det höga nöjet skull tuggade i sig de som inte fick plats. För att sedan sätta pricken över i så måste hon hade kedjerökt en ask... Som sagt.

Tack för den här tiden, jag kommer sakna er mina doftceller. Vi har haft många trevliga minnen ihop. Senast i morse när vi fick sniffa på skruttan innan vi gick till bussen.

Finns ett gäng ord jag skulle vilja säga till kvinnan men nöjer mig med att säga: Tack för att du dödar mitt luktsinne. You fat fuck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar