söndag 26 februari 2012

Söndag - tankar från sängen

Imorgon är det vardag igen.
En veckas alldeles underbart lov har förflutit och jag har tankat energi depåerna fulla. Har verkligen varit fantastiskt, med en grymt skön söndag som grädden på moset.

Imorgon har jag vilodag ifrån träningen. Det har inte min fru. Hade en lite svag tanke om att jag skulle bada med Skruttan under tiden. Men nej, vi tar en tur på stan istället. Kanske ta en fika och bara mysa. Har inte kollat vädret men jag hoppas att det blir lika fint som idag.

Fan.
Jag sprang 7 km idag.
Kan inte riktigt smälta det.
Men känslan i kroppen är helt fantastisk! Vet att det förr eller senare kommer att plana ut, så därför njuter jag av det jag åstadkommer. Det kommer aldrig någon kunna ta ifrån mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar