onsdag 8 februari 2012

Onsdag - vem var det?

Någon av er önskade oss en dålig natt. Denna någon står i nära kontakt med någon som lyssnar på din önskningar. För en sak är säker. Denna natt går in till historien som en av de där nätterna innehållande lång och sammanhängande sömn.

När klockan ringde så var klockan och jag inte alls på samma nivå. Glad och alert informerades jag om att, Nu är det morgon! Riset and shine!

Det enda jag förmådde tänka var, dö klocka dö.

Men nu sitter jag på bussen, frukosten och en kopp kaffe skänker i alla fall någon form av energi.
På sätet bredvid mig står min träningsväska, förmodligen blir det ingen träning idag, men jag känner att jag ändå vill ge mig själv chansen att träna om jag skulle få en energikick efter jobbet, eller av jobbet.

Nu är det snart bussbyte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar