onsdag 22 februari 2012

Onsdag - nätet.

Tack vare gårdagen och den där sjuka dieten så har jag hittat en del matnyttigt på nätet. Tanken var att jag under kvällen skulle skriva ett litet inlägg om kcal räkning, in/ut och hur man relativt enkelt tar reda på vilket energibehov man har och eventuellt en kort beskrivning om hur man kan räkna ut vilket energiintag man behöver för att gå ned ett visst antal kilo på ett antal dagar.

Men jag orkade bara inte.
Efter mat och dusch så gav jag vika för soffan. Dessutom ligger jag och njuter av tröttheten i kroppen. Riktigt skönt plågsam. Värker lite här och var, men det om något är ett bra betyg. För det innebär att jag har gett allt och lite till på träningen.

1 dag kvar till vägning.
1 dag kvar tills man får ett resultat på hur veckan har gått.

Allt jag kan göra är att hoppas och tro på mig själv, att jag gjort det som krävs för det där kilot.

Nej nu fortsätta njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar