torsdag 9 februari 2012

Torsdag - tankar från sängen

Efter en underbar tvagning har jag nu krupit ner i ny tvättade lakan. Verkligen älskar den känslan, vid närmare tanke kommer jag inte på något som är så skönt.

Ligger och funderar på om jag ska träna imorgon eller inte? Hur ska jag lägga upp träningen de kommande veckorna? Hur många pass? Ja just nu upptar träning och hälsa en stor del av min tankeverksamhet. Fast det är knappast så att jag klagar. Meeeen jag kanske kan upplevas tjatig. Så vilken tur att nätet kryllar av bloggar för den som inte vill läsa om detta. För jag kommer fortsätta att blogga om detta, då det är ett av många verktyg i min resa.

Nåväl. Nu ska jag avsluta här och hoppas att den där förbannade John Blund snart kommer på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar