fredag 24 februari 2012

Fredag - tankar från soffan

Det blev inget inlägg om det här med att räkna förbränningen under ett pass. Inte idag i alla fall.

Anledningen till detta är att jag tog helt slut efter en för sen lunch. Har inte återhämtat mig efter passet. Fast det ser jag bara som positivt, för det måste ju betyda att jag gav allt och då är det ok att vara slut i kroppen. Men med lite god mat, en dags vila så ska ni se att jag på söndag är redo att köra ett nytt pass. Ett pass där målet kommer vara att jogga 6 kilometer. Kan behövas efter kvällens kcal-bomb till middag. Men jävlar va gott det ska bli!

Nu ska jag snart gå och lägga stumpan. Sedan agera mästerkock! =)

2 kommentarer:

  1. Men om du tar ut dig så tänk på att ha med dig något att äta på plats inom 20 minuter. Annars börjar kroppen att bryta ner musklerna istället för fettet då springer du liksom i motvind.. Inom 20 minuter ska man ha ätit en banan/druckit ett glas mjölk/proteinbar/lite walnötter eller nåt...

    SvaraRadera
  2. japps. har alltid med frukt att ta efter passet!

    SvaraRadera