onsdag 29 februari 2012

Onsdag - Rolf är förbannad.

Det fega lilla krypet har gett sig på min rygg. I vissa lägen drar han fram två stora feta knivar och låter dem leka runt i min rygg medans han njutningsfullt viskar "it`s payback time".

Jag hade på känn att den jäveln höll på att smida en plan av ondska. Något som han skulle njuta av att sätta i verket.

Jag kan se hur han sitter där i en mörkblå skitig t-shirt med sin feta mage, som han för övrigt tycker är ett manlighets bevis, pillar sig i naveln, skrattar lite hånfullt och bara njuter.

Men jag låter han hålla på. För snart ska jag lägga mig på en spikmatta. Sedan ska min fru få massera in lite Voltaren. Lägg till en god natts sömn å sen jävlar. Då ska jag ta Rolf, binda honom vid en påle och ge honom duktigt med stryk.

Att jag har ont i ryggen kan iofs bero på att jag lyfte skruttan lite snett idag. Men det är säkert Rolfs fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar