tisdag 28 februari 2012

Tisdag - Boom boom pow!

Träning idag.
Så jävla skönt ska det bli. Ja även om Rolf anstränger sig för att förhindra. Idag testar han ett nytt grepp. Höger vad i en lightversion av ett skruvstäd. Men med Boom Boom Pow i öronen ser jag träningspasset som en seriestripp. Ja ni vet, en sådan typisk Batman ala 60-tal. Med trikåer och allt. För en utomstående skulle det nog snarare se ut som två skinkor i kondom som tultade runt. Men inte hos mig. För jag kan skilja på mig och Rolf.

Även i kroppsstrumpa.
Och ansiktsmask.
Ha!

Nåväl, åter till verkligheten.
Trodde att det kom ett bakslag i vädret igår när vi gick och la oss. Snön vräkte ner och man såg inte marken. Men det fanns inte många spår av den när vi vaknade. +4 å blött. Börjar tro att våren är på ingång på riktigt. Kan hoppas att jag har rätt!

Nej nu är det snart dags för bussbyte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar