fredag 24 februari 2012

Fredag - invägning nr 8

Ja då var fredagen här igen.
Igår önskade jag att vi skulle få en lugn och skön natts sömn. Men så blev inte fallet. Vid ett vaknade skruttan å va ledsen så då fick hon komma över till oss. Att hon dessutom roterade som en propeller i sängen gjorde inte sömnen bättre.

Men det spelar ingen roll. För det är det bästa som finns att få ha henne nära.

Nu var det inte skruttan detta inlägg skulle handla om.

Det var med viss fasa som jag ställde mig på vågen. En fasa som var helt obefogad men som lik förbannat kom krypandes. Kanske var det en påverkan av natten. För så fort vågen stannade så visade den 101.4 kilo. -1.1 sedan förra veckan!

Så jävla skönt.
Snart har jag tappat de 10 första kilona.

Nej nu ska jag packa väskan och bege mig iväg med min fru å träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar