söndag 19 februari 2012

Söndag - tankar från bussen

Ja nu har jag och skruttan varit i stan å fikat med moster. Passade även på att smita in på HM och handla lite till henne. Tanken var ett par fingervantar men det blev visst lite mer. Hoppas inte att min fru blir allt för ilsk på mig... Fast jag köpte fingervantar också. Så helt galet blev det inte! De kostade 50:-. Allt annat gick på drygt 11 gånger så mycket.. Ops.

Men det är Skruttan värd.
Utöver det tog jag en långpromenad i stan. Riktigt skönt. Skruttan sov hela tiden. Något hon för övrigt gör fortfarande. Snart två timmar... Tror hon var lite trött.

Imorgon skall jag in och träna. Får bli ett långpass tror jag 60 min löpband och 60 min cykel. Känns som om jag får passa på nu när jag är ledig. Dessutom tänkte jag passa på att ta det på morgonen så att dagen blir fri till att umgås med familjen. Bara synd att vi har pissväder.

För övrigt har jag inte så mycket att förtälja just nu.

1 kommentar:

  1. fina saker, hon blir säkerligen inte ilsk! Tack för idag!

    SvaraRadera